czwartek, 19 lutego 2009

31 sztuk.


Smacznego Dnia Pączka! :o)

9 komentarzy:

  1. Ło matko ja już nie mogę :P ale się skuszę hihihihi a tak na poważnie to ani jednego pączka dziś nie tknęłam :D za to objadałam się upieczonymi razem z matulą oponkami i jedna coraz większa w pasie mi rośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. skakanka, pływanie, hula hoop albo 4 godziny sprzątania pomogą hehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) To dobry dzień,aby znienawidzieć pączki,chociaż na jakiś czas ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bym mogła miec codziennie tłusty czwartek ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog, taki kolorowy, śliczne fotki i produkty :-)
    pozdrawiam
    agus

    OdpowiedzUsuń
  6. Agus, cieszę się, że Ci sie podoba i dziękuję! :o)
    Life Metodology ==> a skąd! 31 sztuk to ja wczoraj zrobiłam ręcoma własnymi :o)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ło matko jedyno...i mnie tutaj nie było jak te pączyska pyszne rozdawałaś ??? aaaaaaaaaaa........

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda były pyszne heh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...