piątek, 3 września 2010

Lubienie.

Lubienie jest fajne, bo robi się fajne rzeczy. A Kosimka chce wiedzieć co ja lubię. To taka zabawa. Zabawa, która ma zasady. O takie:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3.Zaproś do zabawy 10 innych blogerów i poinformuj ich komentarzem

Lubię: wpatrywać się w moje dzieci (Matko! Liczba mnoga! Ciągle się nie przyzwyczaiłam ;p), czuć zapach kawy i ją smakować, pomidorówkę, układać puzzle, wylegiwać się nad ranem, muzykę by Clapton i Cohen, krymki by Christie, granaty (kamienie, nie owoce), kąpiele w morzu, chodzić do fryzjera, bo że lubię craftować, to wiadomo, prawda? :o)))
Lubię mnóstwo rzeczy, bo lubienie jest fajne!

psss .... kto ma ochotę zabawić się w "Lubię..." niech się czuje zaproszony.

2 komentarze:

  1. Witaj.Dziękuję za odwiedziny :) Myślałam,że tylko ja po nocy po blogach skaczę :)
    Bliskie mi jest Twoje "lubienie":) I piękne rzeczy tworzysz,a córeczkę masz cudną.
    Pozdrawiam serdecznie.Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagna, uwielbiam Twoje króliczki, więc będę do Ciebie zaglądać, aż dojrzeję do tego, by uszyć Hani podobną maskotkę :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...