niedziela, 31 lipca 2011

Dziadkowa.

Moi dziadkowie wyprawiali w tym roku urodziny wspólnie. Oto kartka dla nich:


Zostało mi trochę latarnianego dwustronnego papieru, więc postanowiłam go wykorzystać i wywinęłam tym razem tylko dwa rogi, dokleiłam samorobnego kwiatka i moje gałązki, kilka pasujących ćwieków również z Latarni oraz wykorzystałam przydasie od Danfi: ramkę, zawijasy i pięęęęęęknego motyla, poza tym tusze, perły i dziurkacze :o)
W środku życzenia, a pod nimi pieniężna kieszonka.

9 komentarzy:

  1. Jest wprost rewelacyjna - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, dystyngowana.

    Rogaliki mi się nie udały grrr - zapewne to wina sprzętu...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, dziewczyny!

    MamaKini, ale że co się stało? nie wyrosły? niesmaczne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta kartka. Taka pełna ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pie-kna. Idealna wprost.
    Pozdrowienia
    Aga
    PS B. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...