środa, 8 lutego 2012

Obiad.

Kotlet, surówka, mięso i sos ... yhm, własnie taki obiad niedawno zmajstrowałam. Nic szczególnego, prócz faktu, że kotlety zrobiłam z chleba :o) Przepis na nie podawała u siebie mamuchap. Łatwe, szybkie i bardzo smaczne. Dobrze smakują na ciepło, na zimno, z surówkami, z sosami, z ketchup'em czy z ogórkiem kiszonym. A że akurat miałam trochę starszego razowca z ziarnami ...


Mięso to pokrojona w kawałki szynka wieprzowa, którą oprószyłam ziołami prowansalskimi, kurkumą i kuminem, wrzuciłam na gorącą patelnię, a jak pory się zamknęły podlałam wodą i dusiłam ok. godziny; gdy mięso zmiękło, zrobiłam sos z odrobiny śmietany i maki; surówka z kiszonej kapusty - kupiona w pobliskim warzywniaku.
Smakowało nam bardzo. Zapach i smak mięsa - niezapomniany! Na drugi dzień, podałam mięsko z inną surówka i kaszą gryczaną :o)
Polecam, pyszności!

2 komentarze:

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...