niedziela, 29 kwietnia 2012

Nr 12 i 13 oraz naszyjnik.

Do bransoletki nr9 zamówiono naszyjnik:




Chociaż kolory są "nie moje", to jednak bardzo mi się podoba, jak naszyjnik układa się na szyi. Nie jest zbyt długi, ma 45cm, ale naprawdę leży doskonale.

I jeszcze dwie bransoletki. Nr 12 to moja druga gąsienica. Dość spora jest :o) Niestety, na zdjęciu kolory są zupełnie przekłamane. W rzeczywistości użyłam turkusowe Toho i ciemny wrzos Euroclass'u, Magatama Metallic Rainbow Iris. Postaram się niedługo zrobić i wkleić nowe zdjęcia, a póki co ...


Nr 13 to zupełnie inna para kaloszy. 9 koralików w rzędzie, Toho 11o Lustered Dark Beige i Opaque Terra Cotta oraz 2,6 i 3,2mm kremowe z Euroclass'u (beznadziejnie krzywe, ale efekt końcowy mi się podoba); dodałam łańcuszek dla regulacji, a zapięcie-haczyk zrobiłam z mosiężnego drutu:




Bransoletka jest bardzo elastyczna, dlatego świetnie dopasowuje się do nadgarstka. Bardzo mi się podoba, ale jak zwykle ... "szewc bez butów chodzi ..." :o)

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjne naszyjniki, cudowna bransoletka. Masterpiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, ale nr 13 całkowicie mnie powaliła! Jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja biżuteria Madziu zawsze wzbudza we mnie zachwyt. I tym razem nie jest inaczej :-) pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne :DDDDDDD UWIELBIAM KORALIKOWĄ biżu a Twoja jest CUDOWNA :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...