czwartek, 29 sierpnia 2013

490 ... Niespodzianka dla mnie!

Tak, dziś był ten szczęśliwy dzień - listonosz przyszedł wczesnym przedpołudniem i przyniósł przesyłkę od Magdy, znanej bardziej jako MaMania. Kilka postów wcześniej wspominałam, że Magda szyje dla mnie coś fajnego i dziś to dostałam! Tylko spójrzcie, jaka ze mnie szczęściara:

Piękne pudełko kryło ...

... te cudeńka :o)






... i jakby tego było mało, Magda włożyła do koperty jeszcze materiały do sutaszu .... niczym się już teraz nie wykręcę, muszę ćwiczyć :o)

Chciałam, żeby komplet był mały, delikatny, żebym mogła go zakładać do wszystkiego; Magda trafiła w sedno mojego gustu - kształty, kolory i w ogóle całość, jest dokładnie taka, jak to sobie wcześniej wyobrażałam! Natychmiast po zrobieniu fotek, założyłam komplet i tak go mam do teraz, co spojrzę w lustro, to mi się pyszczek cieszy :o)
Magda, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, bardzo ...

8 komentarzy:

  1. no, no elegancki komplecik i piękne wykonanie! Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik. Ja też poproszę o taki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, tak pięknie piszesz i pokazujesz, a to też Twoja zasługa i Twoich pozytywnych fluidów... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze sesja na Tobie by się przydała... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik piękny, bardzo elegancki :) Pudełko jest boooskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. the navigation is a little bit hard try to do some changes to make it faster
    plz visit mine
    http://net-monsters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...