sobota, 22 sierpnia 2015

596

Sernik z poprzedniego posta w ten weekend doczekał się swojej drugiej wersji. Nieskromnie przyznam, że pałaszuję własnie sernik idealny - ciężki, ale nie zbity, słodki, ale bez przesady, pachnie twarogiem i czekoladą, w połączeniu z dobrą kawą .... idealny! :-)
Podoba mi się też jego struktura - gładka, nic z niej nie cieknie, delikatna, choć solidna i przyjemna w smaku.
Gdyby kogoś interesował przepis, to jest podobny do poprzedniego, z tym, że dodałam mniej cytryny (skórki też nie ścierałam), posłodziłam miodem, a zamiast lukru, polałam sernik roztopioną czekoladą.





psss .... oczywiście, nie daliśmy rady zaczekać, aż polewa zastygnie, co widać na zdjęciach ... ;-)

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...