środa, 4 maja 2016

637

Niespodziewanie kilka dni temu zostałam zaproszona w gościnę do Namaste. Zaszczyt to i radość dla mnie, dlatego zaproszenie przyjęłam, chociaż przyznam, że miałam obawy czy sprostam oczekiwaniom. Przygotowałam dla Namaste kartkę z mnóstwem kwiatów, które zrobiłam oczywiście z papieru czerpanego, tym razem z białego. Bardzo lubię ten papier i nierzadko robię z niego kwiaty, wycinam listki czy inne dodatki. Papier z Namaste ma ciekawą fakturę, świetnie się go farbuje różnymi mediami, a kwiaty utrzymują swoją formę. Bardzo polecam!



Oto wspomniana kartka, którą podarowałam pewnej osobie na urodziny:





Tło kartki jest również z papieru czerpanego w szarym kolorze, ale postanowiłam potraktować go mgiełkami i stemplami. To chyba jeszcze efekt warsztatów z Dorotą Kopeć ;-)

Prócz kwiatków na kartkę, zrobiłam jeszcze małe stokrotki z malinowego odcienia czerpańca z Namaste. Ślicznie prezentowały się na bilecikach do nagród konkursowych:





Bardzo dziękuję Namaste za zaproszenie :-)

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podzielenie się opinią :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...